Translate

21 Haziran 2012 Perşembe

İzmir'de Makina Mühendisleri Odasında geleneksel açıkhava sineması günleri başladı..Ve bizde kitapladans'ta yazan arkadaşımla, eşlerimizle birlikte gittik..Muhteşem İzmir manzaralı açıkhava sinemamız da daha seyircilerine kavuşmamışken bizde bu güzel manzaranın tadını çıkartmak için bira ve patates kızartmamızı aldık ve güzel bir sohbet başladı başımıza geliceklerden habersiz tabi:)) Film hakkında oscar ödülü aldığı ve Demet Akalın'ın filmin yarısında çıkmasından başka bir şey bilmiyordum..Sanatsal filmleri hep sevmişimdir ama o kadar rüzgar vardı ki bir de biranın etkisiyle sarhoş olduk tabii filme adapte olamadım..Genel olarak belki oyunculuk olarak oscar kazanırdı ama bizim siyah beyaz Türk filmi tadında bir film çıktı karşıma...Hani bu filmi seyretmeseniz çok bişey kaybetmezsiniz..Diye düşünüyorum..Tabi benim fikrime hak vermek için önce filmi seyretmeniz lazım:))

1 yorum:

  1. Filmi izlediğimiz ortam şartları beni de zorladı. Ancak ben filmden değişik bir haz aldım. Oyuncunun o dönemde yaşadığı psikolojik durumu, farklı bir anlatım tarzıyla yansıtması etkileyiciydi. Yıllar geçse de akılda kalacak bir yapım.

    YanıtlaSil