Translate

10 Nisan 2012 Salı

 İşten geldikten sonra hafif birşeyler atıştırdım (çünkü ölüyordum açlıktan) ve yarım saat kadar spor yaptıktan sonra soda limonu hakettim..Bu arada diyete başladım ve nasıl olduğunu bilirsiniz!! Önüme gelen herşeyi yemek istiyorum..Biraz yemek yemeyi unutmam lazım..O yüzden şuan Zor baba 3'ü izliyorum..Bu seriyi her zaman eğlenceli buldum..Babayla damat ilişkisi sürekli kısır döngü olsada Robert De Niro ve Ben Stiller seyredilmeye her zaman değer diye düşünüyorum..Bu arada seyretmediyseniz                   Zor Baba serisinin diğerlerini de keyifle seyredebilirsiniz.

5 yorum:

  1. hey dostum çok sevdim ben burayı ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım..Gizliden bişeyler yapıyorum işte :)))

    YanıtlaSil
  3. gizleme , açık ol herkes faydalansın :)

    YanıtlaSil
  4. :))
    biraz daha geliştirmek istiyorum..ondan sonra açıklicektim :))

    YanıtlaSil